Blogasek

Temat: twórcza notatka
rok studiow, w ostatnim tygodniu przygotowalem sobie streszczenie jednej ksiazki w postaci mapy mysli, co ulatwilo mi odwolywanie sie do niej i naszkicowalem projekt opowiadania ktore mam zamiar napisac. Przez caly pierwszy rok studiow notowalem tylko za pomoca map mysli. Skutek byl taki, ze po raz pierwszy w zyciu mialem zeszyt z ktorego korzystalem Mapy mysli sa wspaniala rzecza, choc przypuszczam, ze ... kilka razy i dopiero wtedy ocenic, czy bedzie sie ja stosowalo w przyszlosci. To, ze Sze z nich nie korzysta nie oznacza, ze sa w praktyce nieuzyteczne dla kazdego. pozdrawiam Merlin...
Źródło: topranking.pl/1523/tworcza,notatka.php



Temat: sprawozdanie z praktyk??!!?? :]
musze napisac sprawozdanie z odbytych wlasnie praktyk studenckich. z tym ze... dobrze byloby wiedziec, jak cos takiego wyglada?? pisaliscie kiedys albo widzieliscie gdzies w necie cos takiego?? Ja pisalem takie sprawozdanie w zeszycie. Każdy dzien oddzielnie. Data-opis co robilem, i znow data(dzien nastepny)-co robilem. Szczerze mowiac to duzo bylo wymyslania :)  No i na koniec zeszytu pieczatka zakladu, zeby opiekun praktyk na...
Źródło: topranking.pl/1761/sprawozdanie,z,praktyk.php


Temat: praktykant w firmie...
uczniowie beda wiedziec, ogolnie szkole to wisi co sie dzieje na praktyce. Ale na pismie oczywiscie nic nie moge dostac, bo to nieoficjalne :)
Źródło: topranking.pl/1853/praktykant,w,firmie.php


Temat: Matura z języka polskiego (pisemna), poziom podst.
Warto jeden dzień przed maturą zerknąć do opracowań. Ja tak zrobiłem i osiągnąłem wynik 71% z podstaw. Przez całe liceum nie przeczytałem ani jednej lektury, nie prowadziłem zeszytu, nie odrabiałem prac ... klasa stosowała tą praktykę, wszyscy zdali i to w wielu przypadkach lepiej niż uczniowie w klasach o profilu humanistycznym. Albo po prostu inteligencja wystarczy do napisania matury z polskiego, albo można...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,157,29188775,29188775,Matura_z_jezyka_polskiego_pisemna_poziom_podst_.html


Temat: jaka firmę zalozyc moze abslownet Budownictwa??
To napiszę tak: Jeżeli twój zeszyt/dziennik praktyk będzier spełniał wszystkie wymogi formalne opisane w ustawach i rozporządzeniu - patrz strona izby krajowej - to nie moze byc odrzucony. A forma zatrudnienia ma tu charakter drugorzędny. Mi udało się wykonać w okresie 6 letniej praktyki jakieś 58 projektów o łącznej kubaturze przekraczającej 300 tys.m3. Więc miałem praktyke jaką mało kto moze zdobyć w...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,808,74911688,74911688,jaka_firme_zalozyc_moze_abslownet_Budownictwa_.html


Temat: kwadraty władców i planet z jednego znaku
Wiesz co po pierwsze nie wiesz lub nie widziałeś wydawanych w latach 90 zeszytów Stowarzyszenia astrologów w Poznaniu. W zeszytach roczniki 1987- 1989 i 1988-1989 Na dwudziestu stronach były opisane badania ... Dodatkowo wyniki badań opisane w zeszytach porównano do badań prowadzonych przez astrologa angielskiego Cartera . Reasumując nie wieszcze ani nie wróże ale napisałem o korelacjach statystycznych. Innym celem badania aspektów Marsa ... takie przypadki badałeś bo z tego co piszesz to mam wrażenie że wiedze swą opierasz nadmiernie na literaturze astrologicznej a nie praktyce z klientem i informacji zwrotnej od niego. Pozdrawiam potrek...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,11132,69449621,69449621,kwadraty_wladcow_i_planet_z_jednego_znaku.html


Temat: DZIENNICZEK PRAKTYK
WITAM! dzisiaj rozpoczelem praktyki zawodowe na dziale DROGOWNICTWO.(TECH. IKL) i niewiem jak napisac ten zeszyt praktyk. moze macie jakis przykladowy zeszyt? jakis wzor co po kolei.dzisiaj mialem BHP. Co mam napisac...
Źródło: topranking.pl/909/dzienniczek,praktyk.php


Temat: Praktyki
siema mam praktyki jako informatyk. oczywiscie sie nie chodzi albo chodzi i nic nie robi a musze napisac zeszyt ze niby cos robilem jakies pomysly?
Źródło: topranking.pl/940/praktyki.php


Temat: Instruktor dolujacy. Zniecierpliwiony. (dlugie)
Instruktor dolujacy. Zniecierpliwiony. (dlugie) Widzialam jakis watek o wadach instruktorow, wiec sprobuje napisac cos o moim. Uczylam sie jezdzic u pana inst, ktory uczyl tez na inne kategorie: uczyl kierowcow autobusow, ... jaki to gatunek czlowieka? Aa, i jeszcze jakis konflikt byl w tamtej szkole, wiec on sie bardzo dystansowal od zwracania uwagi na przepisy (ktore sa wszystkim. to jest praktyka!), byl to powod do dodatkowego warczenia. Pan potepial tzw. nauke bezstresowa. Robil wszystko, zeby u niego bylo inaczej. Kazal prowadzic zeszyt, tracil czas (naprawde bezuzyteczne jazdy, koperta z pacholkami nijak sie ma do...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,154,83202263,83202263,Instruktor_dolujacy_Zniecierpliwiony_dlugie_.html


Temat: pytanko do socjologów
"dziekuje, ze uswiadomienie jaki jestem beznadziejny" Nic takiego nie napisalem,w koncu ciebie nie znam. "moze jestem wyjatkowo uzdolniony - albo ty wyjatkowo w sobie zadufany/a" Chyba jednak jestes zadufany w sobie. ... beda pisac w pracy w Wordzie to tez beda szukac kogos kto "lepiej zapanuje" nad edytorem?? Programy statystyczne sa do nauczenia, a wrecz wtedy statystyka jest latwiejsza niz w teorii, jak obliczasz ja w zeszycie na wzorach.Bez znajomosci pakietu SPSS na dzien dobry nie wejdziesz np do Millson&Brown SMG KRC, nie wiem jak z innymi firmami. "Kiedy przychodzisz do pracy pytają "co potrafisz" a nie "co wiesz"." No wlasnie. Dlatego m.in jak pisalem wyzej,lepiej samemu nauczyc sie prograu statystycznego a nie zlecac komus na polibudzie. I lapac sie na praktyki na studiach-wiele firm...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,23,21829672,21829672,pytanko_do_socjologow.html


Temat: szkolenie step by step
Hej. Napiszę co jest ważne w przygotowaniu dobrego szkolenia moim zdaniem. 1. Przygotowanie zarysu tego co chcesz zrobić, zarysu scenariusza. To ma być mapa, szczegółową drogę wybierzesz jak poznasz grupę. Szkolenie ... którzy będę chcieli to wiedzieć i mają do tego prawo. Ja mam kartkę A4 z taką listą klasycznych badań psychologii. 7. Załóż sobie zeszyt dobrych praktyk szkoleniowych, zapisuj co poszło dobrze...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,24128,27344794,27344794,szkolenie_step_by_step.html


Temat: OT, ale czy na pewno....
... nie zdobyła nawet minimalnej liczby 335 pkt.! To znaczy, że są to w praktyce analfabeci! Z wyczytanych informacji nic im nie wchodzi do głowy! Zdaniem ekipy badającej umiejętności młodych Polaków za...
Źródło: topranking.pl/1721/ot,ale,czy,na,pewno.php


Temat: J Piłsudzki posyłał na smierć (?)
... Śleszyński, Aspekty prawne utworzenia obozu odosobnienia w Berezie Kartuskiej i reakcje środowisk politycznych. Wybór materiałów i dokumentów, Bielaruski Histaryczny Zbornik - Białoruskie Zeszyty Historyczne nr 20 ------------------------------------- Dokumentalny film Jurija Luhowego,...
Źródło: topranking.pl/1832/j,pilsudzki,posylal,na,smierc.php


Temat: Rozpoczęła się demonstracja nauczycieli w Warsz...
... Po praktykach zrezygnowałam z nauczania. Szk0da, bo kocham to robić.Nie dam się jednak zarżnąć za 900 zł MAKSIMUM Czyli razem
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,902,74555599,74555599,Rozpoczela_sie_demonstracja_nauczycieli_w_Warsz_.html


Temat: Albo urlop, albo pensja - wybór należy do ciebi...
... gimnazjach i liceach) w ramach NIEODPŁATNEGO przygotowania uczniów do egzaminów czy matury- 2 godziny. Teoretycznie powinien być na to czas na lekcji- wiem. Ale to teoria tylko. Po praktykach zrezygnowałam z...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,902,74589484,74589484,Albo_urlop_albo_pensja_wybor_nalezy_do_ciebi_.html


Temat: ########## Big Brother ##########
... minimalnej liczby 335 pkt.! To znaczy, że są to w praktyce analfabeci! Z wyczytanych informacji nic im nie wchodzi do głowy! Zdaniem ekipy badającej umiejętności młodych Polaków za słabe wyniki należy...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,125,84289,84289,_Big_Brother_.html


Temat: Ciężarna uczennica przywrócona do szkoły
... do roboty uczennico-matko. Ciekawe jak ona nadrobi te nieobecności w szkole i na praktykach? Przecież coś na świadectwie muszą napisać - chyba nie wyraz CIĄŻA. Takie nieobecności i brak zaliczeń to...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,72,78509637,78509637,Ciezarna_uczennica_przywrocona_do_szkoly.html


Temat: A WSZYSTKIM MOWIMY ZE JESTESMY NAJMADRZEJSI!
... zawodówek są druzgoczące! Ponad jedna trzecia nie zdobyła nawet minimalnej liczby 335 pkt.! To znaczy, że są to w praktyce analfabeci! Z wyczytanych informacji nic im nie wchodzi do głowy! Zdaniem...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,44,644756,644756,A_WSZYSTKIM_MOWIMY_ZE_JESTESMY_NAJMADRZEJSI_.html


Temat: Jeszce o karcie graficznej w xServie
... UŚ w czasie praktyk w redakcjach, po posadzeniu ich przed iMakiem. Ale nie zależy mi na "udowadnianiu" tego, więc możesz swoje czystej wody uogólnienia wsadzić psu w zupę.
Źródło: topranking.pl/1333/jeszce,o,karcie,graficznej,w,xservie.php


Temat: Prawo autorskie - klient daje materialy i oswiadcza...
... chorej symbiozie z piractwem. Ale przeciez muzyka i filmy, w przeciwienstwie do software, podlegaja dozwolonemu uzytkowi prywatnemu. W praktyce nie sposob komus udowodnic ze swoje mp3 zgral z plytek kolegi, a...
Źródło: topranking.pl/1854/prawo,autorskie,klient,daje,materialy,i.php


Temat: Prawo autorskie - klient daje materialy i oswiadcza...
... Ale jest jeszcze sprawa ogladarki DVD na systemy U**ixowe - zeby ja napisac trzeba bylo rozgryzc zabezpieczenia napedow DVD, sytuacja podobna. Mam w domu Video i telewizne SAT. Od czasu jej...
Źródło: topranking.pl/1854/prawo,autorskie,klient,daje,materialy,i.php


Temat: Kto wie coś o współżyciu z nieletnimi????
... Karna Krótkie Komentarze zeszyt 2 str. 33 pojęcie doprowadzenia rozumieć należy możliwie najszerzej jako pojęcie jakichkolwiek zachowań mających przyczynić się do stworzenia sytuacji, w której nieletni weźmie udział w określonych praktykach...
Źródło: topranking.pl/1857/kto,wie,cos,o,wspolzyciu,z,nieletnimi.php